20090901

fail

en av tränarna kom & lämnade lite tillfriskningsgrejer häromdan.

  • halstabletter- körsbär
  • bedövningsspray för halsen- körsbär
  • yoghurt- körsbär
  • juice-körsbär

snacka om att han körde pucken i botten. är det nån smak jag inte klarar av är det amerikansk körsbär.

aloha

3 kommentarer:

  1. "körde pucken i botten" ana vad är det nu för ordspråk du har försökt dig på? kände att det var dags att ställa ner skåpet.. ;) /stenen

    SvaraRadera
  2. hilda. cherry.. you know the drill!

    julia. nej jag har inte hittat på detta också? du måste ha hört det förut.

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter