snacka om att han körde pucken i botten. är det nån smak jag inte klarar av är det amerikansk körsbär.
aloha
mmmm körsbär!
"körde pucken i botten" ana vad är det nu för ordspråk du har försökt dig på? kände att det var dags att ställa ner skåpet.. ;) /stenen
hilda. cherry.. you know the drill!julia. nej jag har inte hittat på detta också? du måste ha hört det förut.
Free Blog Counter
mmmm körsbär!
SvaraRadera"körde pucken i botten" ana vad är det nu för ordspråk du har försökt dig på? kände att det var dags att ställa ner skåpet.. ;) /stenen
SvaraRaderahilda. cherry.. you know the drill!
SvaraRaderajulia. nej jag har inte hittat på detta också? du måste ha hört det förut.