20090907

imorgon

imorgon 06.30 börjar det. nu ska det alltså fystränas varje vardagsmorgon fram till jul. jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig inför detta, jag som knappt orkade pixborundan 1 gång/vecka förra året????

aloha

1 kommentar:

  1. kom igen anna- tänk beach 2010!! du kommer bli superfit!
    /stina

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter