20090904

min räddning

inhandlad vattenkokare. den står på kylskåpet & dominerar.

nu ska det äntligen drickas redigt morgonkaffe.

aloha

5 kommentarer:

  1. fungerar vattenkokaren bra? gott kaffe??
    har halsontet släppt? pusss love / stina

    SvaraRadera
  2. ja.. ja har uppdaterat och ja... ja tror du finner det underhållande /HHH

    SvaraRadera
  3. Bra Anna! Förresten pratade jag med niklas ALexandersson igår, han spelade tennis! haha, jag har ju inte glömt vår lilla överenskommelse att berätta sånt du vet..:) Pussspussss Drottning Silvia

    SvaraRadera
  4. prepare for total domination

    SvaraRadera
  5. stina! om den gör. är frisk nu så det är skönt! mår du bra? gick nollningen bra? Pusss!

    olga! åh jag blir avundsjuk! tyvärr har jag inget att kontra med ;)

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter