20090915

yoga

en gång i veckan ska morgonfysträningen brytas av med 'stretching' (i mitt fall svett & kramp). imorse var det alltså dags för yoga. vid ett tillfälle skulle instruktören hjälpa mig och drog i mitt ben (jag satt i en ställning jag inte ens kan beskriva med ord) & jag föll handlöst till marken.
'oh, you're not quite there yet'.

aloha

4 kommentarer:

  1. marie robert och pojkarna.....

    SvaraRadera
  2. anna om din blogg skulle vara ett mysrum skulle jag mysa där varje dag!! haha the rock, who else?

    SvaraRadera
  3. marie robert och pojkarna.... jaa... julia om du hade en grupp på facebook hade jag gått med i den!

    SvaraRadera
  4. Känns som att du upplver ungefär samma saker som mig. De tyckte jag var pinsamt stel när jag kom, men sedan blev det andra bullar. miss you.

    SvaraRadera

 

Free Blog Counter