...underbart roligt skrivet inlägg...sov gott!
vad har vi sagt om att sova i samma kläder som man har på dagen? jag vet att det där är en fin klänning, jag vet det.
eeeeh skojsigt skrivet!!!
Free Blog Counter
...underbart roligt skrivet inlägg...sov gott!
SvaraRaderavad har vi sagt om att sova i samma kläder som man har på dagen? jag vet att det där är en fin klänning, jag vet det.
SvaraRaderaeeeeh skojsigt skrivet!!!
SvaraRadera